Inițiat în 2010, Farma Practic a ajuns să fie considerat un proiect de referință pe piața manifestărilor dedicate farmaciștilor și asistenților de farmacie din România.
- ediții in anul 2019:
- Ediția nr. 71 – Sovata, 22-23 februarie, județe în focus – CJ, BH, SJ, SM, MS;
- Ediția nr. 72 – Poiana Brașov, 29-30 martie, județe în focus – B, IF, GR, DB, BV;
- Ediția nr. 73 – Covasna, 12-13 aprilie, județe în focus – PH, BZ, GL, VN, CV;
- Ediția nr. 74 – Sovata, 10-11 mai, județe în focus – AB, CV, BV, SB, MS, HR;
- Ediția nr. 75 – Gura Humorului, 28-29 iunie, județe în focus – SV, IS, VS, BC, BT;
- Ediția nr. 76 – Gura Humorului, 20-21 septembrie, județe în focus – MM, BN, MS, HR, NT, SV;
- Ediția nr. 77 – Eforie Nord, 11-12 octombrie, judete in focus – CL, CT, IL, TL, B, BR;
- Ediția nr. 78 – Băile Herculane, 01-02 noiembrie, județe în focus – OT, DJ, VL, GJ, AG, TR, CS;
- Ediția nr. 79 – Băile Herculane, 22-23 noiembrie, județe în focus – AR, TM, CS, HD, MH.
Structura fiecarei editii:
- Prezentări în plen cu înalt grad științific susținute de lectori cunoscuți pe plan național și regional;
- Sesiuni de întrebări și răspunsuri (+ întrebări fulger adresate de moderator);
- Sistem de televoting pus la dispoziția lectorilor de către Houston NPA, un excelent sistem de comunicare cu auditoriul conferinței (permite obținerea unui feedback instantaneu, rezultatele fiind afișate pe ecran);
- Program care oferă oportunități de networking și business.
Program creditat pentru farmaciști (între 16-20 credite/ediție) și pentru asistenții de farmacie (între 9-15 credite/ediție).
Teme abordate:
- Particularități și provocări ale profesiilor de farmacist și asistent de farmacie;
- Noutăți din industria farmaceutică;
- Informații despre afecțiuni;
- Marketing și management farmaceutic;
- Comunicarea cu pacientul;
- Strategii și tehnici de dezvoltare profesională a farmaciștilor și asistenților de farmacie.
Site proiect: www.farmapractic.ro