Imagineaza-ti urmatorul scenariu:
Esti medic profesionist bun, lucrezi intr-un cabinet privat si vrei sa ai mai multi pacienti, dar cum faci sa-i atragi fara un buget de marketing enorm si strategii neloiale de comunicare?
Imagineaza-ti al doilea scenariu:
Esti agentie de marketing si ai clienti medici, profesionisti si atenti, care nu au bugete de marketing asa de mari, dar au experienta. Cum faci sa atragi clientii potriviti, intr-o lume in care medicul care are bugetul cel mai mare de marketing reuseste sa-si construiasca rapid un renume pe piata?
Eu sunt Catalina Bordianu, avocat pe drept medical, si pe 10 – 11 octombrie te invit la un webinar care te va ajuta sa intelegi:
Publicitatea responsabila a serviciilor medicale
Din dorinta de a avea mai multi pacienti rapid, in piata medicala se folosesc tehnici agresive, care transforma pacientul in consumator si reclame care promoveaza exclusiv reduceri si promotii de pret, mesaje la televizor sau la radio.
Publicitatea serviciilor medicale trebuie sa respecte reglementarile legale si etice pentru a asigura transparenta si siguranta pentru pacienti.
Acest lucru include:
Marketingul medical este despre preventie, educatie, empatie, nu despre vanzare agresivapromovarea
Marketingul medical este diferit total de alte industrii, in primul rand pentru ca este foarte bine reglementat normativ si supravegheat de Colegiul Medicilor.
In al doilea rand pentru ca exista o serie de reguli care trebuie strict respectate atunci cand se contureaza strategia de marketing medical
Cand sunt incalcate se atrage raspunderea disciplinara a medicului care (se) promoveaza personal sau prin forma de exercitare a profesiei pe care o detine.
Nu toate canalele online si offline pot fi folosite, nu toate mesajele utilizate in alte industrii pot fi adaptate in promovarea medicala la fel cum nu pot fi folosite posturile de televiziune care modifica mesajele pentru a atrage un public mai numeros.
Ce vei afla de la webinar?
De ce sa participi?
Cui ii este dedicat webinarul?
Invitat special: Alexandra Tirpea, Fondator Inventiv PR, agentie de Marketing si PR Medical
Alexandra Tirpea este specialist in Comunicarea Medicala, dar si fondatoarea INVENTIV PR agentie de Marketing si PR Medical, unde concepe si dezvolta cu succes campanii pentru clientii sai: spitale, clinici si medici.
Cu o practica de peste un deceniu in domeniul relatiilor publice si comunicarii medicale, este cunoscuta pentru abordarea sa inovatoare si strategica, aducand intotdeauna un impact pozitiv in proiectele la care lucreaza.
Experienta sa anterioara de 7 ani in mass-media i-a oferit posibilitatea de a intelege mai bine canalele de comunicare si modul in care sunt transmise informatiile, dar si cum sunt acestea primite de catre public.
In prezent se mandreste cu un portofoliu generos de clienti pe care ii ghideaza in complexitatea mediilor de comunicare actuale, care sunt in permanenta intr-o continua schimbare.
Cine sunt eu?
Catalina Bordianu, avocat, antreprenor, om cu dorinta de schimbare
Catalina Bordianu este avocat specializat in domeniul practicii medicale, fiind titular al Masterului de Drept Medical 2021-2022. Este lector de drept medical, contribuind la dezvoltarea Scolii ADOM. In prezent este lector al Conferinte COMUNIhealthCARE, o conferinta despre importanta comunicarii in actul medical.
Este membru al Baroului Bucuresti si lucreaza intr-o societate de avocati alaturi de mama sa, Bordianu Victoria, judecator de profesie, cu experienta de 35 ani, care ii este in continuare indrumator.
Cu o experienta de peste 15 ani, Catalina a inteles ca secretul unor orizonturi deschise se obtin cu empatie, rabdare, blandete si curiozitate.
Crede ca ”etica” a devenit un cuvant care este fie ignorat, fie neinteles. De aceea, doreste sa ofere antreprenorilor din domeniul medical toate ”uneltele” necesare pentru a crea un cadru in care pacientul sa se simta inainte de toate vazut si inteles si apoi indrumat transparent si usor de inteles pe drumul tratamentului.
Ce este Chance or Change?
O serie de webinarii organizate de Catalina Bordianu in care aduce periodic invitati speciali si specializati in anumite domenii pentru a ajuta antreprenorii medicali sa faca fata schimbarilor si sa-si dezvolte afacerile etic, legal, responsabil, care sa reziste pe termen lung.