spot_img

Bayer ofera inovatii medicale care alimenteaza transformarea domeniului farmaceutic

Bayer ofera inovatii medicale care alimenteaza transformarea domeniului farmaceutic

·   Cercetare robusta cu aproximativ 50 de proiecte in dezvoltare clinica

·   Portofoliu de cardiologie pregatit pentru crestere cu finerenona si vericiguat

·   Pregatiri pentru a face parte din top 10 companii oncologice pana in anul 2030, tratamentul darolutamida pentru cancerul de prostata fiind principalul motor pentru viitoarea ascensiune

·  Extindere pe piata inteligentei artificiale in domeniul imagisticii medicale, o piata care evolueaza rapid, construind pe competente de top in radiologie si cunostinte medicale pentru diferite boli

·   Portofoliu de top si angajament de lunga durata privind sanatatea femeilor, cu progrese obtinute in studiile clinice aflate in stadiu avansat si investitii semnificative in sustenabilitate

24 februarie 2022 – In cadrul Zilei Anuale Mass-Media Pharma 2022, Bayer a prezentat cele mai recente evolutii din procesul de transformare continua a activitatii farmaceutice, care are ca scop asigurarea unei cresteri durabile a activitatii pe termen lung, oferind noi optiuni pentru pacienti.

„Pasim cu incredere spre viitorul dezvoltarii medicamentelor, investind puternic in domenii aflate in fruntea revolutiei biomedicale si tehnologice. Pozitia noastra de lider in cardiologie, radiologie si sanatatea femeii este recunoscuta la nivel mondial si ne extindem prezenta in oncologie, lucrand neobosit pentru a prezenta noi abordari care pot schimba paradigma de tratament pentru pacienti.” a declarat Stefan Oelrich, membru al Consiliului de Administratie, Bayer AG si Presedinte al Diviziei de Produse Farmaceutice a Bayer. „Suntem incantati sa vedem ca eforturile noastre s-au cristalizat in cele mai recente lansari de produse, care includ doua produse cu potential foarte mare de succes, cat si un portofoliu in stadiu avansat cu cel putin o alta oportunitate de mare succes.”

Pachetul de cercetare si dezvoltare al Bayer continua sa creasca pe masura ce compania construieste pe competentele existente, cum ar fi cunostintele in domeniul moleculelor mici, in timp ce ne extindem spre modalitati noi, inclusiv terapii celulare si genetice. Compania dezvolta in jur de 50 de proiecte in cadrul studiilor clinice aflate in curs de desfasurare privind potentiale modalitati si indicatii terapeutice, cu accent pe oncologie, sanatate cardiovasculara si sanatatea femeilor.

Pachet puternic cu un program robust de dezvoltare in stadiu avansat si potential clar pentru mai multe indicatii  

In domeniul bolilor cardiovasculare, Bayer ofera un pachet in faza avansata care include lansarile recente ale finerenona si vericiguat.

Inima si rinichii sunt stransi legati in sanatate si boala. Boala cronica de rinichi (BCR) din diabetul de tip 2 (DZ2) este principala cauza de boala renala in stadiu terminal, astfel incat multi pacienti aflati in stadii avansate au nevoie de dializa sau transplant de rinichi pentru a trai. De asemenea, acestia au un risc de trei ori mai mare de a muri in urma unui episod cardiovascular decat cei care sufera doar de diabet de tip 2 (DZ2), asadar diagnosticarea precoce si tratamentul sunt importante pentru a incetini progresia BCR si pentru a preveni rezultatele slabe ale pacientilor. Se estimeaza ca BCR afecteaza peste 160 de milioane de oameni cu DZ2 din intreaga lume. In cadrul Zilei Mass-Media Pharma, Bayer a prezentat progresele recente in ceea ce priveste finerenona, dezvoltata pentru pacientii care sufera de BCR asociat cu DZ2. In acest domeniu, Bayer detine o puternica baza stiintifica si clinica pentru finerenona, inclusiv cel mai mare program de studii clinice cu rezultate cardiorenale in Faza III pentru a evalua aparitia progresiei bolii renale cat si a evenimentelor cardiovasculare fatale si nefatale la peste 13.000 de pacienti care au BCR si DZ2. Mai mult, finerenona este studiata, dincolo de indicatia actuala, in insuficienta cardiaca si, de asemenea, in boala renala nediabetica ca si potentiale indicatii. Finerenona a fost aprobata sub numele de marca Kerendia® de catre Administratia pentru Alimente si Medicamente (FDA) din Statele Unite (S.U.A.) si a primit recent autorizatie de punere pe piata in Uniunea Europeana. Pentru finerenona a fost, de asemenea, depusa documentatia pentru obtinerea autorizatiei de punere pe piata in China, precum si in multe alte tari din intreaga lume, iar cererile sunt, in prezent, in curs de revizuire.

Insuficienta cardiaca este o boala devastatoare care afecteaza peste 60 de milioane de oameni din intreaga lume, care au nevoie de optiuni de tratament. Tratamentul simptomatic vericiguat creat de Bayer pentru a trata insuficienta cardiaca cronica ofera o abordare specifica in gestionarea pacientilor cu insuficienta cardiaca cronica in urma unui episod de decompensare recent, cunoscut si ca episod agravant de insuficienta cardiaca. Un eveniment de agravare a insuficientei cardiace poate marca inceputul unei spirale descendente de progresie a bolii si spitalizari repetate. De fapt, 56 % dintre pacienti revin in spital in 30 de zile. Vericiguat actioneaza alaturi de abordarile existente printr-un mod de actiune diferit. Restabileste calea NO-sGC-cGMP deficitara, care joaca un rol esential in progresia insuficientei cardiace si agraveaza simptomatologia. Vericiguat este creat de Bayer si MSD (nume comercial al Merck & Co., Inc., Kenilworth, NJ, SUA), cunoscut sub numele de Merck in Statele Unite si a fost aprobat de Administratia pentru Alimente si Medicamente din S.U.A. (FDA), Agentia Europeana pentru Medicamente (EMA) si Ministerul Sanatatii, Muncii si Asistentei Sociale (MHLW) din Japonia, printre alte tari. Pentru Vericiguat a fost, de asemenea, depusa documentatia pentru obtinerea autorizatiei de punere pe piata in China si in mai multe tari din toata lumea.

„In prezent ne aflam in remarcabila pozitie de a lansa in paralel mai multe medicamente noi importante pentru boli cardiovasculare si descatusam tot potentialul activelor noastre prin generare sistematica de date, abordari cu indicatii multiple si construim pe noi modele de afaceri digitale,” a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Diviziei Farmaceutice si Director al Departamentului de Cercetare si Dezvoltare al Bayer. „Pozitia noastra de conducere in domeniul stiintific in sfera cardiovasculara duce cu adevarat mai departe misiunea de a oferi pacientilor care au nevoie optiuni mai bune”.

Eforturile companiei Bayer depuse in sfera oncologiei se axeaza pe abordari diferentiate care au potentialul de a avea un impact fundamental asupra modului in care este tratat cancerul. Cu trei lansari de produse in ultimii cinci ani, compania Bayer si-a extins, in mod semnificativ amprenta in domeniu, concentrandu-se pe acele sfere care au cele mai multe nevoi medicale neimplinite, aplicand in acelasi timp o gama larga de metode.

Un domeniu-cheie de interes pentru Bayer este cancerul de prostata, al doilea cel mai frecvent diagnosticat cancer la barbati. Franciza companiei include doua produse pe piata darolutamida si diclorura de radiu-223 pentru tratamentul cancerului de prostata rezistent la castrare non-metastatic si metastatic (nmCRPC si respectiv mCRPC). Avand la baza date clinice puternice pentru darolutamida observate pana in prezent, compusul este studiat intr-un program amplu de dezvoltare cu cinci studii clinice mari in curs de desfasurare sau planificate, pentru a investiga potentialul sau in intregul spectru al cancerului de prostata. Utilizarea diclorurii de radiu-223 in mCRPC este explorata in trei studii mari, suplimentare de Faza III. Cu aceste produse si compusii suplimentari aflati in dezvoltare, compania Bayer intentioneaza sa ofere tratamente care prelungesc viata pacientilor cu cancer de prostata in diferite stadii ale bolii si le permit sa isi continue activitatile zilnice astfel incat acestia sa traiasca mai mult si mai bine.

In acelasi timp, compania continua sa investeasca in domenii care au potentialul de a rezolva nevoi suplimentare neimplinite in ceea ce priveste cancerul, inclusiv radiofarmaceutice tintite, terapii alfa tintite specific, imuno-oncologie de noua generatie, inclusiv terapie celulara oncologica, precum si abordari de oncologie moleculara de precizie. Combinarea competentelor Bayer in ceea ce priveste moleculele mici cu platforma tehnologica de chimio-proteomica achizitionata recent de la Vividion, va permite companiei sa deblocheze tinte oncologice care, in mod traditional, nu pot fi combatute farmacologic, asigurand potentialul de dezvoltare pe viitor. Inovatia externa va continua sa joace un rol vital in cresterea pachetului de active al companiei Bayer, pozitionand compania pentru a deveni viitor lider in segmente-cheie de pe piata oncologica.

„Cu ajutorul tratamentului nostru diferentiat cu darolutamida in tratarea cancerului de prostata, care a demonstrat beneficii clinice puternice in doua studii mari de Faza III in cancerul de prostata si care are un amplu program de dezvoltare in curs de desfasurare in diferite alte stadii ale bolii, punem acum bazele pentru o crestere continua in viitor si pentru a deveni o companie de oncologie in top 10 pana in anul 2030,” a declarat Robert LaCaze, membru al Comitetului Executiv al Diviziei de Produse Farmaceutice si Directorul Unitatii de Activitati Strategice in Oncologie a Bayer. „In plus, ne-am extins abordarea prin mai multe platforme noi si am lansat tratamentul oncologic de precizie larotrectinib. Cu sase produse si zece indicatii, compania Bayer ofera chiar azi tratamente noi pentru pacientii cu cancer care au nevoie de optiuni suplimentare si mai bune. Avand deja o serie de realizari in dezvoltarea si lansarea de produse oncologice cat si un pachet bogat de produse farmaceutice, consideram ca avem toate ingredientele pentru a obtine succes pe termen lung.”

Regandirea radiologiei

Compania Bayer detine o pozitie puternica pe piata inteligentei artificiale (IA) in imagistica medicala, o piata aflata in crestere rapida, combinand experienta pe termen lung in radiologie cu o intelegere profunda a nevoilor pacientilor si medicilor intr-o gama larga de boli, de la cele oncologice la cele cardiovasculare, rezultand in capacitatea de a oferi cunostinte tehnice si solutii de la diagnosticare la ingrijirea medicala.

In vremuri cu resurse limitate in sistemele de sanatate, cresterea si imbatranirea populatiei, precum si schimbarea stilului de viata contribuie la cresterea afectiunilor cronice precum bolile cardiovasculare si cancerul. Ca urmare, creste nevoia de a avea instrumente care ofera informatii imbunatatite de diagnosticare si, in acelasi timp, contribuie la economisirea costurilor si timpului. Abordand aceasta provocare cu tehnologii si produse avansate, radiologia este un factor important menit sa transforme domeniul sanatatii, prin extinderea asistentei medicale personalizate si imbunatatirea rezultatelor pentru pacienti. In special, IA are un potential urias in progresul radiologiei.

Compania Bayer dezvolta o platforma prin care profesionistii din domeniul sanatatii pot gestiona in mod centralizat aplicatii de imagistica medicala si flux de lucru cu imagistica cu IA. Aceste solutii sunt dezvoltate de Bayer, precum si de terti, si urmaresc sa sprijine procesele complexe prin care profesionistii din domeniul sanatatii iau decizii, intrucat sarcina lor este sa ofere o directie clara de la diagnosticare la ingrijirea pacientilor lor.

„Una dintre cele mai apasatoare preocupari in imagistica medicala de azi este cresterea exponentiala a datelor imagistice si a complexitatii acesteia, avand in vedere cresterea examinarilor radiologice si lipsa de personal medical cu experienta care sa se ocupe de acestea”, a declarat Dr. Zuzana Jirakova Trnkova, medic, Director al Departamentului de Activitati Medicale si Dezvoltare Clinica Radiologica in cadrul companiei Bayer. „Inteligenta artificiala poate fi un instrument valoros care, atunci cand completeaza competentele umane ale medicilor radiologi si ale clinicienilor, ofera un potential urias in domeniul sanatatii si, in special, a radiologiei. De aceea, compania Bayer face tot posibilul sa fie un inovator digital in acest domeniu, cu scopul final de a imbunatati rezultatele pentru pacienti si de a-i sprijini pe medicii acestora.”

Modelarea sanatatii femeilor de la prima menstruatie la menopauza

Compania Bayer are un angajament de lunga durata privind oferirea solutiilor care sa raspunda nevoilor femeilor aflate in diferitele etape ale vietii. In timp ce compania continua cercetarile pentru a gasi noi optiuni de tratament pentru boli ginecologice, un domeniu unde multe nevoi medicale nu sunt implinite, compania lucreaza, de asemenea, pentru a raspunde nevoilor in ceea ce priveste sanatatea femeilor in timpul menopauzei. Elinzanetant, un compus de dezvoltare non-hormonala, este in prezent studiat in cadrul programului de dezvoltare clinica OASIS, Faza III, pentru tratarea simptomelor vasomotorii in timpul menopauzei.

„In fiecare an, 47 de milioane de femei intra la menopauza, o perioada in care femeile se afla la apogeul vietii, din punct de vedere personal, cat si profesional. Odata cu longevitatea crescuta, mentinerea capacitatii functionale si a unei calitati bune a vietii este extrem de importanta atat din punct de vedere medical, cat si socio-economic. Din nefericire, menopauza continua sa fie un subiect tabu, astfel incat multe femei raman netratate” a declarat Cecilia Caetano, MD, Director al Departamentului de Management al Activitatilor Medicale si Menopauzei din cadrul companiei Bayer. „Avand un patrimoniu puternic si competente adanc inradacinate in privinta sanatatii femeii, vom continua sa ne axam pe furnizarea de solutii stiintifice inovatoare precum si educatie, pentru a sprijini nevoile individuale ale femeilor in ceea ce priveste sanatatea.”

Cresterea accesului la contraceptie moderna

De peste 50 de ani, Bayer a sustinut programe educationale si de planificare familiala bazate pe drepturi in peste 130 de tari, in special prin cresterea accesului la forme moderne de contraceptie. In anul 2019, Bayer s-a angajat sa ofere acces la planificare familiala pentru 100 de milioane de femei din tari cu venituri mici si medii, pana in anul 2030. Initiativa face parte din setul cuprinzator de masuri si angajamente de durabilitate al companiei Bayer[1] si este in conformitate cu Obiectivele de Dezvoltare Durabila ale Natiunilor Unite (UN SDGs)[2].

„Credem ca fiecare fata si femeie merita o sansa sa isi stabileasca propriul viitor.   Din acest motiv, Bayer colaboreaza cu organizatii locale si internationale, cum ar fi Fondul Natiunilor Unite pentru Populatie si Agentia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internationala, pentru a le permite femeilor sa ia decizii informate referitoare la planificarea familiei,” a declarat Mildred Nadah Pita, Director al Programelor Globale de Sanatate/Durabilitate in Africa Centrala in cadrul companiei Bayer. „Prin angajamentul companiei Bayer de a oferi pentru 100 de milioane de femei din tari cu venituri mici si medii acces la contraceptie moderna pana in anul 2030, aducem o contributie importanta la atingerea Obiectivelor de Dezvoltare Durabila ale ONU prin imbunatatirea sanatatii, drepturilor si statutului economic al femeilor din toata lumea, care este o conditie fundamentala pentru un nivel ridicat de egalitate, educatie si prosperitate pentru toti.”

Ca parte a acestui angajament, Bayer a anuntat recent o investitie de peste 400 de milioane de euro in structuri noi de productie pentru contraceptive reversibile cu durata lunga de actiune, inclusiv construirea unei noi unitati de productie in Alajuela, Costa Rica, precum si extinderea capacitatilor de productie din Turku, Finlanda.

Despre Bayer

Bayer este o companie globala cu competenţe cheie in domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sanatate şi agricultura. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi in beneficiul oamenilor, contribuind la depaşirea provocarilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globala in creştere şi imbatranita. Bayer se angajeaza sa stimuleze dezvoltarea durabila si sa genereze un impact pozitiv in domeniile in care activeaza. Totodata, Grupul işi propune sa işi imbunataţeasca profitabilitatea şi sa creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Brand-ul Bayer este un etalon de incredere, autenticitate şi calitate, in intreaga lume. In anul fiscal 2020, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a inregistrat vanzari de 41,4 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea au ajuns pana la la 4,9 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare va invitam sa accesaţi www.bayer.com.

Contact:

Mariya Popova

Email: mariya.popova@bayer.com

    PP-OTH-RO-0007-1

Declaraţii anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative in baza presupunerilor şi estimarilor actuale realizate de echipa de management a Bayer. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative intre rezultatele viitoare efective, situaţia financiara, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimarile indicate in prezentul document. Printre aceşti factori se numara factorii prezentaţi in rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asuma nicio raspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.

[1] https://www.bayer.com/en/sustainability/targets

[2] https://sdgs.un.org/goals

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Parteneri

Karl Storz
Dopple Herz
icmed
Karl Storz

Medinst