• banner catena
  • USP Romania, participare la nivel inalt la Congresul National de Pediatrie si la Congresul National de Neonatologie

    Sanatatea copiilor reprezinta unul dintre domeniile de interes pentru compania farmaceutica USP Romania, activa in piata de medicamente fara prescriptie medicala, suplimente alimentare si dispozitive medicale. De aceea, participarea la Congresul National de Pediatrie de la Craiova (15-18 septembrie) si la Congresul National de Neonatologie de la Sibiu (29 septembrie – 3 octombrie) a avut o importanta deosebita, cu atat mai mult cu cat au fost primele evenimente stiintifice unde compania a fost prezenta pentru a-si prezenta portofoliul de produse si echipa.

    Simpozioanele stiintifice USP, foarte apreciate

    Prof. Dr. Doina Anca Plesca a sustinut simpozionul stiintific „Rolul microbiomului intestinal in afectiunile pediatrice”, iar Prof. Dr. Maria Stamatin, Presedintele Asociatiei de Neonatologie din Romania, a prezidat simpozionul stiintific “Importanta microbiomului intestinal in primele luni de viata”.

    In cadrul expunerilor au fost prezentate beneficiile asocierii celor mai cunoscute tulpini de bacterii benefice, prebiotice si vitamina D3 intr-un singur produs adecvat nevoilor sugarilor si copiilor (Estabiom®).

    Participare de top – cantitativa si calitativa

    La Congrese au participat, atat offline, cat si online, medici din diverse specialitati, precum pediatrie, medicina de familie, ORL, neurologie si neonatologie.

    „Echipa noastra a avut oportunitatea sa discute cu numerosi profesionisti din domeniul sanatatii despre subiecte de interes legate de ingrijirea nou-nascutilor si copiilor si am sesizat o dorinta comuna de a gasi cele mai bune solutii. Le multumim tuturor celor care si-au aratat interesul fata de portofoliul nostru. Si le multumim in mod deosebit doamnelor Prof. Dr. Doina Anca Plesca si Prof. Dr. Maria Stamatin, precum si Societatii Romane de Pediatrie si Asociatiei de Neonatologie din Romania, pentru ca ne-au pus la dispozitie un cadru profesional de inalt nivel”, a declarat Razvan Constantinescu, Managing Director USP Romania.

    Parteneriatul cu profesionistii din domeniul sanatatii reprezinta un pilon strategic de dezvoltare a companiei în Romania pentru a ajunge în topul companiilor farmaceutice din piata de Consumer Healthcare. Echipa USP are in plan si alte participari la evenimente medicale relevante pentru a-si prezenta portofoliul actual, cat si viitoarele lansari. Directiile de dezvoltare ale portofoliului sunt aliniate cu misiunea companiei, de a proteja sanatatea oamenilor, oferind produse diferentiatoare, adaptate contextului local, conform nevoilor si preferintelor consumatorilor si pacientilor din Romania.

    Produse inovatoare si distinctive

    Produsele prezentate in cadrul conferintelor au fost: Estabiom® (produs simbiotic cu vitamina D3, compoziție unica în Romania*, cu rol in sustinerea imunitatii copilului si refacerea echilibrului microbiotei), Bloxivir® (inovatie pe piata farmaceutica din Romania – spray impotriva virusurilor care produc raceala, gripa si COVID-19), Herbitussin® (gama de produse inspirate din natura cu efect calmant asupra gatului si tusei), Pelavo® (marca de suplimente alimentare care sprijina organismul copiilor in episoadele de raceala si în infectiile respiratorii), Iskial® Junior (produse pe baza de DHA, pentru a sustine imunitatea si buna functionare a creierului si a vederii) si Stoperol® Rehydro (produs electrolitic care respecta recomandarile OMS privind rehidratarea organismului).

    Despre USP

    USP este una dintre cele mai de succes companii farmaceutice din Europa Centrala si de Est, activa în piata de medicamente fara prescriptie medicala, suplimente alimentare si dispozitive medicale. Fondata in SUA în 1992, compania isi desfasoara activitatea principala in Europa Centrala si de Est, fiind numarul 1 pe piata de Consumer Healthcare din Polonia, cu un portofoliu de 29 de branduri.

    USP a intrat pe piata din Romania la inceputul anului 2021. In anii urmatori, pe masura extinderii portofoliului de OTC-uri si in alte arii terapeutice, precum si prin inovatii constante ale brandurilor deja lansate, compania isi propune sa devina unul dintre liderii pietei de Consumer Healthcare din Romania.

    Misiunea USP este sa protejeze sanatatea oamenilor, oferindu-le produse de calitate, cu eficienta dovedita, adaptate nevoilor individuale specifice.

    Health Reinvented!

    Related Posts