USP, una dintre cele mai de succes companii farmaceutice din Europa Centrala si de Est, activa in piata de medicamente fara prescriptie medicala, suplimente alimentare si dispozitive medicale, intra in Romania. USP este numarul 1 pe piata de Consumer Healthcare din Polonia, cu vanzari de 280 milioane euro si un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind in topul celor mai vandute 5 OTC-uri din tara.
In luna aprilie, USP Romania aduce pe piata locala 5 marci de suplimente alimentare si dispozitive medicale, care vor fi lansate in categorii care au inregistrat in 2020 o crestere anuala de 26%, situandu-se peste evolutia medie a pietei, de 14%*. Pana la finalul anului 2021, compania va lansa si primul medicament cu statut OTC, respectiv un brand care si-a dovedit eficienta in Polonia si in celelalte tari din regiune. In anii urmatori, pe masura extinderii portofoliului de OTC-uri si in alte arii terapeutice, precum si prin inovatii constante ale brandurilor deja lansate, compania isi propune sa devina unul dintre liderii pietei de Consumer Healthcare din Romania.
„Lansarea USP Romania este cel mai mare proiect de extindere al companiei si planuim sa devenim in scurt timp un jucator redutabil. Strategia noastra este sa aducem pe piata locala branduri de renume, care au castigat deja aprecierea consumatorilor si a profesionistilor din domeniul sanatatii in Europa Centrala si de Est si care raspund unor nevoi inca insuficient acoperite pentru consumatorii din Romania. De asemenea, un element de diferentiere va fi echipa noastra, profesionisti cu experienta consistenta in piata farmaceutica: Alexandra Oita, Category Manager, va dezvolta strategia de marketing pentru portofoliul pe care il vom aduce in Romania, iar Dan Podar va coordona strategia de vanzari din pozitia de National Field Force Manager.
Intr-o prima etapa, vom facilita accesul romanilor la produse destinate in special sustinerii imunitatii, solutii inovatoare si distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, intrucat misiunea noastra este sa avem grija de sanatatea oamenilor.”, a declarat Razvan Constantinescu, Managing Director USP Romania, executiv cu peste 18 ani de experienta in piata farmaceutica.
Intrarea pe piata locala reprezinta o oportunitate pentru USP, deoarece Romania are a doua cea mai mare populatie din Europa Centrala si de Est, dupa Polonia. In plus, piata de OTC-uri a obtinut in mod constant in ultimii ani cresteri de doua cifre (+14% in 2020 fata de 2019*), fiind motorul de dezvoltare in CEE.
Primele branduri aduse in piata sunt: Herbitussin® (gama de produse inspirate din natura cu efect calmant asupra gatului si tusei), Pelavo® (marca de suplimente alimentare cu ingrediente 100% naturale care sprijina organismul copiilor in episoadele de raceala si in infectiile respiratorii), Estabiom® (supliment alimentar simbiotic cu vitamina D3, compozitie unica in Romania*, cu rol in sustinerea imunitatii copilului si refacerea echilibrului microbiotei), Iskial® Junior (marca de produse pe baza de DHA, pentru a sustine imunitatea si buna functionare a creierului si a vederii) si Stoperol Rehydro (produs electrolitic care respecta recomandarile OMS privind rehidratarea organismului).
Despre USP
USP, sub deviza „Health reinvented”, este o companie fondata in SUA, in 1992, cu activitatea principala in Europa Centrala si de Est: Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania si Romania. Compania detine, de asemenea, doua unitati moderne de productie in Polonia (pentru medicamente) si Suedia (suplimente alimentare), care respecta cele mai inalte standarde de calitate. Misiunea USP este sa protejeze sanatatea oamenilor, plasandu-i in centrul actiunilor sale si punandu-le la dispozitie produse cu eficienta dovedita.
Pentru informatii suplimentare de presa:
Alexandra Oita – Category Manager USP Romania
0736.650.039, a.oita@uspromania.ro
Irina Patru-Florea – Account Manager Free Communication
0752.111.725, irina.patru@freecomm.ro