ROMEXPO a organizat, în perioada 26 – 29 septembrie, COSMETICS BEAUTY HAIR – o manifestare modernă și interactivă, dedicată atât profesioniștilor din industria de beauty, cât și amatorilor sau pasionaților de make – up sau hairstyling și MODEXPO II – un eveniment special creat pentru cei preocupați de lumea modei.
În perioada Expoziției internaționale de produse și echipamente pentru cosmetică, îngrijire corporală și coafură, cei peste 10.000 de vizitatori au găsit la ROMEXPO cele mai noi produse la prețuri speciale, au intrat în contact cu tehnologii de înfrumusețare de ultimă generație și de asemenea, au aflat care sunt tendințele în domeniu pentru anul 2020.
Peste 100 de firme au participat la COSMETICS BEAUTY HAIR 2019. Manifestarea a avut un grad de internaționalizare de 13%, fiind prezente la festivalul frumuseții de la ROMEXPO companii din 9 țări: Bulgaria, China, Ungaria, Italia, Republica Moldova, Polonia, România, Rusia și Turcia.
La COSMETICS BEAUTY HAIR 2019 au fost expuse produse exclusiviste, accesorii și tratamente profesionale destinate înfrumusețării, precum și ustensile care ajută la aplicarea corectă a machiajului.
În același timp, expozanții au stabilit noi relații de afaceri și au încheiat parteneriate importante care ajută la dezvoltarea industriei cosmeticelor din România.
COSMETICS BEAUTY HAIR și-a reconfirmat statutul de cel mai important eveniment din sectorul de beauty, promovând și la ediția de anul acesta serviciile profesionale, sprijinind progresul în domeniu prin demonstrații și workshopuri pe teme educative și uimind publicul prezent cu surprizele pregătite.
Vizitatorii au aflat de la Denis Kartashev, cel mai creativ make-up artist din Moscova, care sunt produsele vedetă recomandate într-un machiaj de zi sau de seară și ce articole nu trebuie să lipsească din trusa de machiaj. Kartashev a explicat cum, odată cu mutarea accentului spre tenul luminos și dewy, tehnica strobing a căpătat amploare.
Liuba Trofaniuc și Adda Dobre au ilustrat la COSMETICS BEAUTY HAIR trucurile unei coafuri impecabile de mireasă. Potrivit acestora, coafurile de nuntă trebuie să sublinieze trăsăturile naturale ale feţei, să scoată în evidenţă cele mai fine detalii ale fizionomiei şi să completeze aspectul general al mireselor.
Cătălin Lungu a oferit publicului o demonstrație de creative cutting & colouring, precizând că după o vizită la salon părul trebuie să devină o extensie a personalității și să scoată în evidență individualitatea.
Alexandru Abagiu – National Makeup Artist Lancome Paris, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, a vorbit la COSMETICS BEAUTY HAIR 2019 despre cum să câștigi notorietate și respect în industrie.
Asociația Cosmetologilor din România a organizat Cosmessencia – cea mai mare reuniune a cosmetologilor din țara noastră. Evenimentul a fost despre oameni pasionați și profesioniști care vor calitate și claritate în legislația din domeniu.
Atelierele ILBAH au organizat o serie de cursuri adresate amatorilor și pasionaților de beauty. Trainerii le-au explicat participanților care este tehnica unui automachiaj reușit, au evidențiat pașii care trebuie urmați în obținerea unui coc lejer și au demonstrat cât de simplu se face o coafură waves. De asemenea, cei prezenți au învățat în funcție de ce criterii se aleg produsele cosmetice și care sunt regulile de bază în realizarea unei manichiuri impecabile.
Ediția de toamnă a MODEXPO – expoziție internațională de țesături textile, îmbrăcăminte, pielărie, blănărie, încălțăminte și marochinărie a venit în completarea tematicii Cosmetics Beauty Hair. Vizitatorii și-au reînnoit colecțiile personale toamnă / iarnă și primăvară / vară cu încălțăminte, accesorii și obiecte vestimentare la prețuri speciale.
Reprezentanții celor peste 50 de companii din România, dar și din alte țări cu tradiție în industria modei și industria textilă (China, Republica Moldova, Polonia, Spania și Turcia) i-au ajutat pe vizitatori să-și alcătuiască o garderobă cu stil, rafinată și accesibilă oricărui buget. Nu au lipsit de la MODEXPO nici companiile care produc și comercializează accesoriile și articolele de mercerie care transformă o rochie banală într-una de senzație.
Ce au găsit vizitatorii în târg? Articole de îmbrăcăminte cu design italian sau autohton, în tendințe moderne, la cel mai bun raport calitate / preț, dar și compoziții ample ce au emanat senzualitate, confort și autenticitate; încălțăminte pentru toate gusturile, de la modele dedicate, în mare parte, doamnelor și domnișoarelor: pantofi, sandale, cizme și ghete, la modele care au îmbinat practicul cu eleganţa. Domnii au putut alege dintr-o gamă variată de haine și accesorii pentru un look urban și modern! Pentru o ținută completă, publicul Modexpo a beneficiat de oferte promoționale la genți, poșete, portofele, plicuri și curele. Ediția de toamnă a Modexpo a fost una a surprizelor! Atelierele Ilbah au organizat workshopuri în cadrul cărora participanții și-au conceput propriile obiecte vestimentare, pe care le-au putut păstra.
Tinerii designeri de la Universitatea Națională de Arte București, coordonați de mentorii lor – Venera Arapu, Oana Rosca și Sergiu Chihaia, au uimit audiența în fiecare zi a evenimentului cu show-uri de modă ieșite din tipare, care i-au purtat pe vizitatori în atmosfera sofisticată a marilor podiumuri europene!
Donatorii de sânge au beneficiat de acces gratuit la cele două manifestări. Pentru detalii privind edițiile viitoare ale COSMETICS BEAUTY HAIR și MODEXPO, vă invităm să urmăriți site-urile www.expocosmetics.ro și www.modexpo.ro.
Despre ROMEXPO
ROMEXPO S.A., societate comercială cu capital privat, are ca acționar majoritar Camera de Comerț și Industrie a României, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri români.